Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-06, 11:57   #1
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

papi gyros (g)rek tråd fotboll


tja SHARP

papi gyros, känd från flash back forum har nu ÄNTLIGEN klivet över till sharp för riktiga super proffs betare... gjorde come back i helgen me BRA grek rekar (över 150% roi som ni kan se i min spread shet i profil) tyckte dock det var DÅLIG INTRESSE på flash back och frågade grabben varför de? han sa att alla bra spelar på SHARP istället och reggade då en konto här åt fars gubben (jag)

så nu är jag här och LOVAR BRA GREK SPEL!!! i fortsättningen endast på sharp och twitter... har börjat en spread shet, la in spelen jag gjorde i helgen på flash back ((((skickar med länk så ni ser att det EJ var fusk))))

nya spel kommer inom kort det blir mest grek ligan i fotboll men kanske annat också... som ni vet har jag BRA kontakter i grekland och mycket mycket bra kunskap om fotbollen i landet

om de finns frågor så tveka inte, papi svarar gärna

flash back tråden: https://www.flashback.org/t1097188

twitter ni kan följa mig på också: @papigyros


NU KÖR VI!!!
mvh papi gyros järfälla sthlm
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+3)

Senast redigerad av papigyros den 2012-03-08 klockan 22:03. Anledning: rubrik ändring
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:02   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papigyros Visa inlägg
tja SHARP

papi gyros, känd från flash back forum har nu ÄNTLIGEN klivet över till sharp för riktiga super proffs betare... gjorde come back i helgen me BRA grek rekar (över 150% roi som ni kan se i min spread shet i profil) tyckte dock det var DÅLIG INTRESSE på flash back och frågade grabben varför de? han sa att alla bra spelar på SHARP istället och reggade då en konto här åt fars gubben (jag)

så nu är jag här och LOVAR BRA GREK SPEL!!! i fortsättningen endast på sharp och twitter... har börjat en spread shet, la in spelen jag gjorde i helgen på flash back ((((skickar med länk så ni ser att det EJ var fusk))))

nya spel kommer inom kort det blir mest grek ligan i fotboll men kanske annat också... som ni vet har jag BRA kontakter i grekland och mycket mycket bra kunskap om fotbollen i landet

om de finns frågor så tveka inte, papi svarar gärna

flash back tråden: https://www.flashback.org/t1097188

twitter ni kan följa mig på också: @papigyros


NU KÖR VI!!!
mvh papi gyros järfälla sthlm
Spännande! "Favoritadda" ditt spread på dirren, ska bli intressant att följa! Lycka till!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:05   #3
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Spännande! "Favoritadda" ditt spread på dirren, ska bli intressant att följa! Lycka till!
de gör du ju helt rätt i mannen häng på nu så rånar vi bolagen
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:36   #4
 
dillehals avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 273
Sharp$: 1433
Standard

Ge killen en chans. Även om han snackar kass svenska och uttrycker sig lite klumpigt så kanske han kan fotboll trots allt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5)
dillehal är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:38   #5
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Som sagt ge killen en chans, vill inte se fler personliga påhopp. OT rensat.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:39   #6
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dillehal Visa inlägg
Ge killen en chans. Även om han snackar kass svenska och uttrycker sig lite klumpigt så kanske han kan fotboll trots allt.
tack mannen tyvärr mycket för domar mot mig för att jag inte skriver perfekt svenska... trodde de va bättre här på sharp super forumet för bettare en på rasist forumet flash back men men...

som jag förklarat i flash back tråden så kan jag inte perfekt svenska för att jag är invandrare från grekland MEN ni fattar vad jag menar om ni inte gör de så FRÅGA... jag utvecklas hela tiden och lär mig bättre o bättre och ni ska va glada att jag är invandare annars hade jag EJ haft lika bra kontakt nere i hem landet som nu de kommer ge er många sköna pengar

mvh papi
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:41   #7
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dillehal Visa inlägg
Ge killen en chans. Även om han snackar kass svenska och uttrycker sig lite klumpigt så kanske han kan fotboll trots allt.
Har ingenting med svenskan att göra, se vad han skriver och du förstår direkt att det är en pajas vi har att göra med. Förolämpar efter 3 inlägg, och detta efter att Jensw försökt ge konstruktiv kritik, en befogad sådan.
Är själv invandrare så snälla kom inte med rasistskitsnacket. Tål man inte kritik så kan man väl bokföra sina spel privat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
marling (+2), Mallette (+1)

Senast redigerad av alby18 den 2012-03-06 klockan 12:43.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:51   #8
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alby18 Visa inlägg
Har ingenting med svenskan att göra, se vad han skriver och du förstår direkt att det är en pajas vi har att göra med. Förolämpar efter 3 inlägg, och detta efter att Jensw försökt ge konstruktiv kritik, en befogad sådan.
Är själv invandrare så snälla kom inte med rasistskitsnacket. Tål man inte kritik så kan man väl bokföra sina spel privat.
Word!
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:52   #9
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3107
Standard

"se flashback ej fusk" ^^

aja lycka till, du måste övertyga!
marling är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:53   #10
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papigyros Visa inlägg
som jag förklarat i flash back tråden så kan jag inte perfekt svenska för att jag är invandrare från grekland MEN ni fattar vad jag menar om ni inte gör de så FRÅGA... jag utvecklas hela tiden och lär mig bättre o bättre
här är ju svenskan nästan fläckfri flash~back är ett ord dock annars felfritt...
Men ser fram emot vad du har att komma med, jag hoppas att du backar rekarna upp med goda argument, för annars kommer du som folk tidigare skrivit inte bli långvarig!

BOL Papi

Senast redigerad av Arre08 den 2012-03-06 klockan 12:55.
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:54   #11
 
Jinxs avatar
 
Reg.datum: jul 2011
Ort: Ankeborg
Inlägg: 796
Sharp$: 150
Standard

Låt se vad han har att komma med. Är det bara skit är det väl bara att strunta i att läsa och dagboken självdör. Tycker det är lite trist att folk som inte skriver perfekta saker alltid blir påhoppade. Det är ju ett forum. Men lägg ner personangreppen papi och fokusera på ämnet istället om du vill ha läsare och diskussioner här. BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greedy (+2), Maijadona (+5)
Jinx är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 12:54   #12
 
papigyross avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 36
Sharp$: 59

papi gyros rekar
Stats: 3 - 3 - 0
ROI: 112.73%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
"se flashback ej fusk" ^^

aja lycka till, du måste övertyga!
skrev de för att ni EJ ska tro att jag fuskat i efter hand med spelen, för jag skrev dom på flash back i helgen INNAN Spel stopp länk till tråden i första inlägget kolla själv

tack mannen, kommer bli fina cash till papi och er andra nu rånar vi bolagen
papigyros är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 16:15   #13
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 13
Sharp$: 681

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 64 - 44 - 6
ROI: 117.59%
Vinstprocent: 59.26%

Standard

Måste säga att killen faktiskt har kommit med en hel del bra rekar under sin tid på FB.
got your back, papi
crazydutchie är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 16:18   #14
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

För helvete grabbar! Är han här som svensklärare eller för att leverera spel? Skärpning.

Lycka till papigyros. Jag ska hålla ett öga på dig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+3), Pejsson (+5)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2012-03-06, 17:14   #15
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Trodde alltid att Papigyros var ett FB-troll.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td